Followers

Tuesday, March 8, 2011

07/03/2011

semalam cukup umur awak 21 tahun..
ni lagu saya bagi kat awak..




awak suke sgt kn..tp lepas tu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

biar saya je yang rasa...
tq ye wak..

ni hadiah untuk awak..tadaa..
pos sbb kami jauh..huhu

 pos..
 ape tu??

waa..coklat..hee~sedikit bertabur..yela..pos,,bukan by hand..

setelah dikemas oleh pemilik.. (nmpk sgt x de seni.haha)

x same ngn gmbar di atas sbb kami amek gmbr pkai hp buruk jek..lalala

saya x tau la sedap r tak..(msti sedap)
sebab saya pun x rasa lg..(simpan untuk saya ek :p)
saya tempah khas untuk awak je..
tp x tau lak ni yang terjadi kan..
x pe la..
harap awak suke..


kite selalu je gado2,lepas tu baek smula,lepas tu gado balik,lepas tu baek,lepas baek gado..
bile nak matang ni?


terima kasih SEMANIZ CHOCOLAT sebab sudi siapkan tempahan saya..
banyak lagi coklat yg cantik2 n menarik kat  SEMANIZ CHOCOLAT ni..
len kali blh la tempah kat sini lagi sbb sis yg buat choc ni baek sgt..:)



p/s: mata..dah2 la nangis..lth..

8 comments:

  1. alamak..cute gila tu choc.sweet sangat2..huhu.

    ReplyDelete
  2. TQ sudi order dengan semaniz chocolate....

    ReplyDelete
  3. x mahal pun..harga berpatutan:)
    bloeh tgok harga kat blog semaniz choclat..

    ReplyDelete
  4. sedap nya coklat.. hantaq la satu pek.. :)

    ReplyDelete
  5. suh sis semaniz hantaq..hehe:p

    ReplyDelete

Tuesday, March 8, 2011

07/03/2011

semalam cukup umur awak 21 tahun..
ni lagu saya bagi kat awak..




awak suke sgt kn..tp lepas tu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

biar saya je yang rasa...
tq ye wak..

ni hadiah untuk awak..tadaa..
pos sbb kami jauh..huhu

 pos..
 ape tu??

waa..coklat..hee~sedikit bertabur..yela..pos,,bukan by hand..

setelah dikemas oleh pemilik.. (nmpk sgt x de seni.haha)

x same ngn gmbar di atas sbb kami amek gmbr pkai hp buruk jek..lalala

saya x tau la sedap r tak..(msti sedap)
sebab saya pun x rasa lg..(simpan untuk saya ek :p)
saya tempah khas untuk awak je..
tp x tau lak ni yang terjadi kan..
x pe la..
harap awak suke..


kite selalu je gado2,lepas tu baek smula,lepas tu gado balik,lepas tu baek,lepas baek gado..
bile nak matang ni?


terima kasih SEMANIZ CHOCOLAT sebab sudi siapkan tempahan saya..
banyak lagi coklat yg cantik2 n menarik kat  SEMANIZ CHOCOLAT ni..
len kali blh la tempah kat sini lagi sbb sis yg buat choc ni baek sgt..:)



p/s: mata..dah2 la nangis..lth..

8 comments:

  1. alamak..cute gila tu choc.sweet sangat2..huhu.

    ReplyDelete
  2. TQ sudi order dengan semaniz chocolate....

    ReplyDelete
  3. x mahal pun..harga berpatutan:)
    bloeh tgok harga kat blog semaniz choclat..

    ReplyDelete
  4. sedap nya coklat.. hantaq la satu pek.. :)

    ReplyDelete
  5. suh sis semaniz hantaq..hehe:p

    ReplyDelete