Followers

Friday, January 14, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

ahahh!!betul ke nk join contest ni??hehe.ni first time nk join contest..asalnye duk tengok-tengok je orang join contest..mcm-mcm contest ada skang ni..tp dalam duk melihat-lihat tu,,ada orang tag saya untuk join contest ni,,
TQ ye diya edhayaa sebab tag..lagipun dah dua tiga hari duk belek-belek blog si gadis bermata coklat! ni..suke tengok contest ni,,tp x berani nak join.bile da kena tag,baru ada spiritual nk join.huhu




co0l jep tengok gambar diorang ni..

ni gambar yang saya rasa paling co0l yang ada dalam lappy saya ni..
 

ni la gambar bebudak kelas saya yang sememangnya c00L....
dan..kalau ada rezeki saya menang,saya nak jam tangan..nak sangat-sangat sebab sekarang ni saya x de jam tangan..huhu.jam yang ada da hilang sebab tertinggal lam tandas mase mandi.bile gi cari balik kat tandas tu,jam yang saye sayang tu dah x de..x tau la sape yang ambik..so,saya nk jam..huhu


saya tag:
flynn
ara
ekin
lyiana 
 afa hara

 meh pakat join..wee~~

 










2 comments:

Friday, January 14, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

ahahh!!betul ke nk join contest ni??hehe.ni first time nk join contest..asalnye duk tengok-tengok je orang join contest..mcm-mcm contest ada skang ni..tp dalam duk melihat-lihat tu,,ada orang tag saya untuk join contest ni,,
TQ ye diya edhayaa sebab tag..lagipun dah dua tiga hari duk belek-belek blog si gadis bermata coklat! ni..suke tengok contest ni,,tp x berani nak join.bile da kena tag,baru ada spiritual nk join.huhu




co0l jep tengok gambar diorang ni..

ni gambar yang saya rasa paling co0l yang ada dalam lappy saya ni..
 

ni la gambar bebudak kelas saya yang sememangnya c00L....
dan..kalau ada rezeki saya menang,saya nak jam tangan..nak sangat-sangat sebab sekarang ni saya x de jam tangan..huhu.jam yang ada da hilang sebab tertinggal lam tandas mase mandi.bile gi cari balik kat tandas tu,jam yang saye sayang tu dah x de..x tau la sape yang ambik..so,saya nk jam..huhu


saya tag:
flynn
ara
ekin
lyiana 
 afa hara

 meh pakat join..wee~~

 










2 comments: