Followers

Wednesday, February 9, 2011

ubat lg (T__T)

betul la orang kata,,bile da kene denggi,efek tu akan ada sampai bila-bila..
dulu memang terlalu jarang demam..
dulu boleh je nak kemana-mana..
buat xtvt ape pn,,x penah rase letih..
terlalu sukakan aktiviti luar..
lagi la suke kalau xtvt panjat-panjat gunung..
dan,,mungkin sebab daki gunung la aku kene denggi,,mungkin..
sebab, seminggu lepas balik dari daki gunung stong, kene masuk wad sebab demam denggi..
sebelas hari dalam wad,,3hari je denggi..
selebihnya penyakit laen..lepas denggi,kepialu..lepas tu angkut berdarah..
datang serentak..pakej,,sampai kene duduk sekali dengan orang yang kritikal..
doc pun ada cakap,,banyak-banyakkan baca yasin,,kita da usaha,,tawakkal je la..huU..seram*,*
tu dulu..da lama..bulan 5,2009..
lama..
tapi batuk sampai hari ni x pernah hilang,,
badan cepat je letih..
mudah demam..
x pe la..sekurang-kurangnye sakit ni dapat hapuskan sedikit dosa-dosa yang ada pada diri ni kan..
gambar nih mase duk kat kawasan kritikal..nampak sihat je kan..cam x kritikal langsung..
huhu..tapi mase ni kene tido sambil duduk.kalau x,, x leh nak nafas..

alhamdulillah,,sekarang ni da sihat..Allah masih panjangkan umur untuk terus mengecapi keindahan dunia..

hari-hari nak kene ngadap ubat-ubat n suplement nih..T__T

Setiap penyakit ada penawarnya. Apabila bertemu dengan kaedah rawatan  yang betul dan sesuai serta tepat penawarnya, Insya Allah akan sembuh segala derita sakit samada jasmani mahu pun rohani. Allah s.w.t. menurunkan penyakit dan di samping penyakit itu juga disertakan penawarnya. Terpulang kepada manusia untuk mencari kaedah rawatan yang sesuai dan mengolah segala isi alam ini untuk menjadikannya penawar bagi penyakit yang dideritai.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Syafakillah syifaanajilan, syifan la yughadiru ba'dahu saqaman:)

    ReplyDelete

Wednesday, February 9, 2011

ubat lg (T__T)

betul la orang kata,,bile da kene denggi,efek tu akan ada sampai bila-bila..
dulu memang terlalu jarang demam..
dulu boleh je nak kemana-mana..
buat xtvt ape pn,,x penah rase letih..
terlalu sukakan aktiviti luar..
lagi la suke kalau xtvt panjat-panjat gunung..
dan,,mungkin sebab daki gunung la aku kene denggi,,mungkin..
sebab, seminggu lepas balik dari daki gunung stong, kene masuk wad sebab demam denggi..
sebelas hari dalam wad,,3hari je denggi..
selebihnya penyakit laen..lepas denggi,kepialu..lepas tu angkut berdarah..
datang serentak..pakej,,sampai kene duduk sekali dengan orang yang kritikal..
doc pun ada cakap,,banyak-banyakkan baca yasin,,kita da usaha,,tawakkal je la..huU..seram*,*
tu dulu..da lama..bulan 5,2009..
lama..
tapi batuk sampai hari ni x pernah hilang,,
badan cepat je letih..
mudah demam..
x pe la..sekurang-kurangnye sakit ni dapat hapuskan sedikit dosa-dosa yang ada pada diri ni kan..
gambar nih mase duk kat kawasan kritikal..nampak sihat je kan..cam x kritikal langsung..
huhu..tapi mase ni kene tido sambil duduk.kalau x,, x leh nak nafas..

alhamdulillah,,sekarang ni da sihat..Allah masih panjangkan umur untuk terus mengecapi keindahan dunia..

hari-hari nak kene ngadap ubat-ubat n suplement nih..T__T

Setiap penyakit ada penawarnya. Apabila bertemu dengan kaedah rawatan  yang betul dan sesuai serta tepat penawarnya, Insya Allah akan sembuh segala derita sakit samada jasmani mahu pun rohani. Allah s.w.t. menurunkan penyakit dan di samping penyakit itu juga disertakan penawarnya. Terpulang kepada manusia untuk mencari kaedah rawatan yang sesuai dan mengolah segala isi alam ini untuk menjadikannya penawar bagi penyakit yang dideritai.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Syafakillah syifaanajilan, syifan la yughadiru ba'dahu saqaman:)

    ReplyDelete